شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ |۲۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 27, 2024
محاسبات

حوزه/نماینده مردم شهرستانهای خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با مدیر کل دیوان محاسبات استان لرستان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، رضا سپهوند نماینده مردم شهرستانهای خرم آباد و چگنی در مجلس شورای امروز با مدیر کل استان دیوان محاسبات استان دیدار و پیرامون وضعیت پیشرفت و مشکلات سدهای استان، موانع اجرایی و دلایل کاهش قطر تونل دسترسی به سد مخمل کوه خرم آباد جهت سامانه انتقال، لزوم توجه و نظارت بر کیفیت مصالح مورد استفاده سدها، نحوه واگذاری طرحهای مطالعاتی به مهندسین مشاور و اهمیت برگزاری دوره های آموزشی در ارتقاء دانش مالی مسئولین بحث و گفتگو کرد.

همچنین نماینده مردم خرم آباد و چگنی با تقدیر و تشکر از زحمات همکاران در برقراری انضباط مالی، نقش دیوان محاسبات در تحقیق و تفحص از دستگاهای اجرایی را یک ظرفیت بسیار خوب و موثر در امر پاسخگویی دستگاهها برشمرد.

مدیر کل دیوان محاسبات استان در این دیدار با تشریح بخشی از عملکرد این نهاد نظارتی در حوزه های مختلف، تعامل با نمایندگان را در راستای اجرای موثر و بهینه قانون و دستیابی به اهداف توسعه ای استان از سیاست‌های مورد تاکید رئیس کل دیوان محاسبات کشور بیان و آمادگی دیوان محاسبات استان را جهت تعامل و همکاری با نمایندگان محترم مجلس در راستای اهداف نظارتی و قانونی اعلام نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha